In de digitale wereld is het essentieel om niet alleen boeiende, maar ook veelzijdige content te creëren. Het gaat erom verder te kijken dan het oorspronkelijke verzoek van de klant om de waarde van elke opdracht te maximaliseren. Dit is de filosofie die wij bij FocusOn hanteren; een aanpak die gericht is op het optimaal benutten van elke productiemogelijkheid om zo veel mogelijk waarde te creëren voor onze klanten.
Klanten case 1: The International School of Amsterdam
De sleutel tot het benutten van content ligt in het herkennen van de potentie van een setting. Bijvoorbeeld, tijdens het opzetten van een sfeervolle en goed belichte setting voor een videoshoot, zijn er ook mogelijkheden voor het maken van aanvullende content. In dezelfde setting kunnen prachtige foto’s gemaakt worden, wat betekent dat de klant naast video ook foto content kan krijgen. En daar stopt het niet; van die video’s en/of foto’s kunnen ook dynamische gifjes gemaakt worden. Dit brede scala aan content biedt bedrijven diverse manieren om hun boodschap te delen en hun online aanwezigheid te versterken.
Een treffend voorbeeld van deze veelzijdige contentbenadering is ons project met The International School of Amsterdam. Onze opdracht was om een high-end promotievideo te maken. Door elke scene zorgvuldig te plannen en te belichten, konden we meer doen dan alleen videografie. In een scène stonden kinderen verkleed in diverse beroepskostuums. Deze creatief opgezette scene leverde niet alleen prachtige video-opnamen op, maar gaf ons ook de kans om foto’s te maken. Het resultaat was een overvloed aan visuele content die de school op diverse platforms kan delen.
Klanten case 2: Switch Workout
Het maximaliseren van productiemogelijkheden is een kernaspect van onze aanpak bij FocusOn, waarbij we streven naar het creëren van extra waarde voor onze klanten. Dit wordt duidelijk in onze samenwerking met Switch Workout. Onze initiële opdracht was het maken van een dynamische promotievideo om de unieke sfeer en de diverse trainingsmogelijkheden vast te leggen.
Tijdens de voorbereiding voor de videoshoot bij Switch Workout, zagen we de potentie om de visuele impact van de opdracht te vergroten. Na het creëren van de shots voor de video, maakten we gebruik van de reeds opgezette belichting en sfeervolle setting om een reeks foto’s te schieten. Hierdoor kon Switch Workout, naast de oorspronkelijke video, ook een set foto’s voor hun marketingdoeleinden gebruiken. Daarnaast hebben we per sportactiviteit korte versies gemaakt die dienen als korte advertenties. Zo hebben we uit één shoot 6 video’s en 20 foto’s gehaald. Dit project benadrukt opnieuw hoe een doordachte aanpak niet alleen voldoet aan de initiële behoefte van de klant, maar ook extra waarde biedt voor hun toekomstige marketinginspanningen. De uitgebreide collectie visuele media versterkte de online aanwezigheid van Switch Workout aanzienlijk en biedt hen nu een solide basis voor toekomstige marketingcampagnes.
Het creëren van visuele content
Bij FocusOn zetten we ons in om het maximale uit elke opdracht te halen en onze klanten te voorzien van een uitgebreide en gevarieerde reeks visuele content. We gaan altijd een stap verder dan de verwachtingen om onze klanten te voorzien van meer dan ze vragen. Onze uitgebreide ervaring en creativiteit stellen ons in staat om vooruit te denken en een strategie te ontwikkelen die de hoeveelheid content maximaliseert. Deze content kan direct worden ingezet of worden opgeslagen in onze beeldbank voor toekomstig gebruik.
Ben je op zoek naar een partner die niet alleen voldoet aan je huidige contentbehoeften, maar ook de mogelijkheden ziet voor meer? Bij FocusOn halen we het uiterste uit elke gelegenheid om ervoor te zorgen dat je altijd over boeiende en diverse content beschikt om te delen. Ontdek hoe een samenwerking met FocusOn je kan helpen om het maximale uit je contentstrategie te halen en je online aanwezigheid te versterken.
Bekijk ook onze andere
Blog posts
In de dynamische wereld van visuele content creatie is het essentieel om frisse en vernieuwende ideeën aan tafel te brengen. Een ‘young professional’ is iemand die in de vroege fase van zijn of haar carrière staat, vaak tussen de leeftijd van 20 en 30 jaar en…
Het een must om met regelmaat online te posten. Zo blijft jouw merk of bedrijf steeds op het netvlies van het publiek. Door geregeld updates te delen over nieuwe producten, aanbiedingen of ander relevant nieuws, blijven consumenten op de hoogte van…
In de digitale wereld van vandaag is het essentieel om een rijke en gevarieerde bron van beeldmateriaal te hebben. Een beeld zegt meer dan duizend woorden en met de juiste beelden kun je jouw verhaal op een pakkende en memorabele manier vertellen. Het gaat…
In de digitale wereld is het essentieel om niet alleen boeiende, maar ook veelzijdige content te creëren. Het gaat erom verder te kijken dan het oorspronkelijke verzoek van de klant om de waarde van elke opdracht te maximaliseren. Dit is de filosofie die wij…